Talks and Folks

DESIGN THINKING  TRENING

Osnovni & Napredni nivo  
sa autorima knjige 
„Design Thinking“ 

Deveta generacija počinje 28. septembra!

Stvorite proizvode
i usluge koje ljudi žele!

Steknite praktično znanje i iskustvo u rešavanju složenih poslovnih problema i kreiranju idealnog modela proizvoda. Ovladajte Design Thinking metodologijom i saznajte kako da razvijate rešenja za proizvode i usluge koja će klijenti prepoznati i zaista koristiti.

Šta je Design Thinking?

 

Design Thinking je metodologija koja vas i vaš tim vodi kroz proces kreiranja idealnog modela proizvoda. Bilo da je u pitanju fizički proizvod, aplikacija ili usluga. Uz pomoć Design Thinking principa bićete sigurni da ono što nudite tržištu u potpunosti odgovara željama i potrebama vaših korisnika i klijenata.

Ova metodologija je u potpunosti prilagođena različitim vrstama biznisa i omogućiće vam da:

Kreativo rešite sve poslovne izazove.

Kreirate bolje proizvode i usluge.

Steknete prednost u odnosu na svoju konkurenciju.

Poboljšate poslovanje i pojačate motivaciju

Povećate zadovoljstvo svojih klijenata.

Design Thinking trening se sastoji iz dva nivoa:  Osnovni i Napredni

Design Thinking Osnovni nivo

Na osnovnom nivou Design Thinking treninga stičete uvid u pet najbitnijih faza ove metodologije, a to su: empatija, definisanje problema, ideacija, razvijanje prototipa i testiranje prototipa. Istovremeno, saznajete kako da svaku od ovih faza uspešno i efikasno primenite na sopstveno poslovanje. 

Osnovni nivo počinje 28. septembra i sastoji se iz ukupno 3 susreta, od kojih su 2 u onsite formi i održavaju se u Beogradu od 09:00h do 16:30h. Treći susret je opcioni u online formi koji traje od 18:00h do 19:15h. Rezervisan je za sva vaša pitanja i nedoumice povodom dalje primene Design Thinking

Empatija

Koje tehnike možete koristiti da bolje upoznate svoje korisnike i klijente? Kako koristiti te informacije da biste napravili bolji proizvod ili uslugu?

Tokom treninga saznaćete:

  • Kako da razumete ko su vaši korisnici, šta oni žele i šta ih motiviše?
  • Kako da budete sigurni da vaša inovacija u potpunosti odgovara željama korisnika?
  • Na koji način raditi analizu konkurencije i pomoću nje kreirati svoj idealan proizvod?

Definisanje problema

Koji problem zaista rešavate svojim proizvodom ili uslugom? Da li ste sigurni da razumete probleme koje imaju vaši korisnici ili klijenti? Na koji korisnički problem se prvo treba fokusirati?

Prilikom donošenja odluka ponekad se može desiti da se fokusirate na pogrešan ili manje važan problem, što dovodi do gubljenja vremena, energije, finansija. Kako biste to izbegli, naučite Design Thinking tehnike za određivanje prioriteta i rešavanje problema koji je korisnicima zaista važan.

Ideacija

Kako smisliti dobru ideju na osnovu koje ćete napraviti idealan proizvod ili uslugu?

Ovo može da uradi jedna osoba, ali ne treba zanemariti kreativni potencijal vašeg tima. Kolege često mogu da doprinesu razvoju te ideje, kao i nastanku sledeće velike ideje.

Zajedno ćemo proći kroz različite tehnike kreiranja ideja uz pomoć kojih ćete maksimalno iskoristiti kreativni potencijal vas i vaših kolega.

Razvijanje prototipa

Pre nego što razvijete potpun proizvod ili uslugu, dobro je da unapred testirate kako korisnici ili klijenti reaguju na isti. Zbog ovoga se kreiraju prototipovi proizvoda ili usluge.

Ovo može da uradi jedna osoba, ali ne treba zanemariti kreativni potencijal vašeg tima. Kolege često mogu da doprinesu razvoju te ideje, kao i nastanku sledeće velike ideje.

Zajedno ćemo proći kroz različite tehnike kreiranja ideja uz pomoć kojih ćete maksimalno iskoristiti kreativni potencijal vas i vaših kolega.

Testiranje prototipa

Da biste zaista i uspeli, neophodno je da pravilno sprovedete proces testiranja i saznate da li ono što želite ponuditi na tržištu ima dobar potencijal.

Na treningu ćete videti:

  • Kako treba da izgleda testiranje vašeg prototipa, proizvoda ili usluge.
  • Kako da dobijete koristan korisnički feedback i unapredite ono što pravite.
  • Kako da testirate svoju biznis ideju i unapred saznate da li je ona prava.

Marketing

Naučite da novu ponudu na sjajan način predstavite budućim klijentima.

U ovom delu saznaćete:

  • Na koji način vaš proizvod može privući pažnju kakvu zaslužuje.
  • Kako da kod korisnika stvorite želju da kupe ono što nudite.
  • Koji su načini da svoje proizvode i/ili usluge bolje promovišete i pozicionirate na tržištu.

Design Thinking Napredni nivo

Kada kreiramo proizvode ili usluge, ideje o njima se jako često rađaju kroz neformalne konverzacije, ugledanje na konkurenciju, a ponekad i u trenucima inspiracije. Fokus ovog treninga je da vas osposobi da odmah po prijemu neke ideje za proizvod ili uslugu počnete sa istraživanjem kako biste utvrdili da li ideja ima smisla. Dobićete alate koje možete izvesti sami kao pojedinac ali i sa grupom, kao i one koje možete izvesti za jedan dan do onih čije izvođenje može trajati duže.

Napredni nivo počinje 19. oktobra i sastoji se iz ukupno 3 susreta, od kojih su dva u onsite formi i održavaju se u Beogradu od 09:00h do 16:30h. Treći susret je online u trajanju od 18:00h do 19:15h.

Prvi korak u validaciji ideje je da proverite da li je vaša ideja utemeljena u potrebama korisnika. Da li ćete razviti nešto što je korisnicima potrebno? Kako da budete sigurni da li potreba postoji i koliko je važna? Koliko je korisncima bitno da im rešite problem? Ukoliko se ispostavi da vaša ideja nije dobra i da korisnicima ne donosi vrednost, možete li ideju da manje ili više promenite kako biste pogodili ono što korisnicima treba? Kako korisnici procenjuju koliko je vaša ideja dobra?

O tome koliko je naša ideja dobra možemo često saznati na osnovu analize postojećeg tržišta. Čak i u situacijama kada tvrdimo da naš proizvod nema konkurenciju. Kako uraditi istraživanje koje će nam na osnovu analize postojećih proizvoda i usluga reći koliko naša ideja ima smisla?

Kako da vaše razmišljanje o ideji bude jasno i precizno? Kako biste mogli da ga iskažete kroz brojeve? Precizno ili merljivo definisanje ideje počinje sa razradom hipoteza koje jako često možete testirati u roku od nekoliko sati ili dana. Kako da budete sigurni da ste unapred definisali i razumeli sve rizike ako ideju počnete da razvijate?

Kako razvijati ideje koje su utemeljene u dobro shvaćenim potrebama korisnika? Često razvijamo proizvode i usluge koje nisu prihvaćene kao što smo očekivali; Kako da budemo sigurni da imamo ideju koja će oduševiti korisnike?

Kako da vaše razmišljanje o ideji bude jasno i precizno? Kako biste mogli da ga iskažete kroz brojeve? Kako da znate sta od svoje ideje da prvo napravite? Korisnici će nešto morati da vide ili probaju, kako da znate šta je to što morate da napravite? I koliko atraktivno to mora da izgleda?

Morate precizno definisati sve faze u kojima ce korisnici susresti sa vasom idejom. Kada ovo precizno definisemo, bice mnogo lakse da se otkriju rani rizici ideje, kao i unapredjenja pre nego sto se ideja napravi.

Poslednja faza validacije vaše ideje je testiranje. Šta je ono što sami ili sa timom možete da uradite kako biste procenili kvalitet ideje kada je ideja pri kraju razvoja? Šta pitati korisnike? Kako ih pitati? Kako tumačiti podatke? Šta je dobar rezultat? Šta posmatrati kada vaš korisnik uzme proizvod u ruke?

Znanje i primere iz prakse vam prenose najbolji eksperti u ovoj oblasti

Ekskluzivni trening koji u celosti drže autori best-seller knjige Design Thinking

Naučićete kako da primenite metodologiju koja se koristi u najuspešnijim kompanijama

Dobićete konkretne alate, savete i metode koje možete odmah da iskoristite u poslu

Naučićete metodologiju koju ćete dalje primenjivati kao ekspert, preduzetnik, trener, konsultant, lider

Čućete informacije i primere koje ne možete naći ni u jednoj knjizi, podcast-u, kursu

Naši predavači

Milovan Dekić je bio prvi istraživač korisničkog iskustva u svetu posvećen masovnoj popularnoj fudbalskoj igri Top Eleven Manager. Jedan je od pionira u primeni istraživanja korisničkog iskustva o mobilnim igrama u jugoistočnoj Evropi. Milovan je neko ko nas usmerava da bolje razumemo korisnike naših proizvoda i usluga, da jasno odredimo njihove potrebe i način kako naš proizvod rešava njihove probleme.

Svoje dugogodišnje iskustvo, rezimirao je u veoma aktuelnoj u knjizi „Design Thinking“, u koautorstvu sa Markom Jevtićem.

 

Milovan Dekić

User Research Lead at Nordeus

Marko Jevtić je jedan je od pionira u digitalnom marketingu u regionu Balkana. Godine iskustva stvorile su od njega vrhunskog eksperta u oblasti upravljanja, razvijanja i motivisanja timova, kao i u strateškom marketingu proizvoda, digitalnom i e-trgovini, odnosno svim oblastima marketing miksa.

Nakon što je prodao svoja dva startup-a, Marko se pridružio  Nordeus-u, najuspešnijem startup-u u Srbiji. Na čelu Top Eleven-a, Nordeus-ove najbolje rangirane sportske igre koja je postala izuzezno uspešna širom sveta sa više od 200 miliona igrača.

Marko je dobitnik mnogih nagrada a jedna njih je „30 najboljih mladih preduzetnika u Srbiji”.  Takođe je pisac prve knjige na srpskom jeziku o Design Thinking metodologiji.

Marko Jevtić

Executive Producer at Nordeus

Osnovni

Uvod u Design Thinking

  • Koje probleme Design Thinking može da reši

 

Kako da dobro razumete ko su vaši korisnici i šta žele?

  • Intervjuisanje i posmatranje
  • Jobs To Be Done
  • Persone
  • Analize konkurencije

 

Šta je problem koji treba rešiti?

  • Načini sinteze podataka
  • Mapiranja korisničkog iskustva
  • Ugao posmatranja korisnika
  • Redefinisanje problema
  • Value proposition


Ideacija

  • Pravila dobrog brainstorming-a
  • Vrste brainstorming-a


Razvijanje prototipa

  • Izrada MVP-a


Testiranje prototipa

  • Heurističke evaluacije
  • Usability testiranje
  • Testiranje koncepata
  • Ankete


Design Thinking i marketing

  • Upotreba Design Thinking-a u marketinške svrhe

Napredni

Šta treba korisnicima?

  • Kako da prepoznate potrebu korisnika?
  • Kako da budete sigurni koliko je potreba važna i urgentna?
  • Kako da potrebu sagledate iz više uglova?
  • Kako da potrebe korisnika formulišete kroz ciljeve vašeg proizvoda ili usluge?
  • Definisanje željenih i očekivanih ishoda za korisnike

 

Kako analizirati tržište?

  • Kako identifikovati konkurenciju?
  • Kako analizirati konkurenciju?
  • Kako identifikovati loše a kako dobre strane konkurencije?
  • Kako analizirati kako korisnici koriste korisničke proizvode?

 

Kako definisati hipoteze o korisnicima i konkurenciji?

  • Testabilne hipoteze nasuprot slabih hipoteza
  • Persone i bullshit persone
  • Hipoteze o korišćenju vašeg proizvoda

 

Generisanje ideja na osnovu nalaza o korisnicima i tržištu

  • Propozicija vrednosti
  • Prioritizacija ideja: bazične vs. ideje za oduševljenje korisnika
  • Rangiranje ideja

 

Definisanje narativa

  • Otkrivanje
  • Preuzimanje 
  • Zadržavanje
  • Konverzija

 

“Pravljenje” ideje

  • Kako odlučiti šta ulazi u prvu verziju proizvoda (prototip)?

 

Vrste testiranja

  • Heuristička evaluacija
  • Značaj – važnost
  • Testiranje očekivanja
  • Testiranje upotrebljivosti
  • Testiranje zadovoljstva
  • Testiranje dugoročnog zadovoljstva


Raspored treninga

Osnovni: 
28. septembar od 9:00h do 16:30h uživo

29. septembar od 9:00h do 16:30h uživo

09. oktobar od 18:00h do 19:15h (Q&A)

Napredni:

19. oktobar od 9:00h do 14:30h uživo

20. oktobar od 9:00h do 16.30h uživo

30. oktobar od 18:00h do 19:15h (Q&A)

Rekli su o treningu

Prijave su u toku!

Za cene treninga i dodatne informacije, popunite formular
ili nas pozovite.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
+381 60 0404 400 /  info@talksandfolks.com