Design Thinking – kako da stvarate proizvode i usluge koje ljudi žele?
Design Thinking je metodologija koja timove vodi kroz proces kreiranja idealnog modela proizvoda ili usluga. Bilo da je u pitanju fizički proizvod, aplikacija ili usluga, ovaj princip omogućavaju da inovacija u potpunosti odgovara željama korisnika. Veliki broj globalno uspešnih kompanija koriste ovu metodologiju prilagođenu njihovom biznisu. Design Thinking predavanje namenjeno je široj publici i predstavlja vid upoznavanja sa samom metodologijom i njenim osnovnim konceptima.
- Kako izgleda organizaciona kultura koja podržava inovacije?
- Kako poslovni tim razvija empatiju?
- Zašto je brainstorming važan i na šta treba obratiti pažnju?
- Na koje načine testirati da li ljudima treba vaš proizvod ili usluga?
- Kako iskoristiti rezultate testiranja za unapređenje proizvoda ili usluge?
- Kako implementirati Design Thinking metodologiju u svom timu?
- Milovan Dekić
Milovan Dekić je bio prvi istraživač korisničkog iskustva u svetu posvećen masovnoj popularnoj fudbalskoj igri Top Eleven Manager. Jedan je od pionira u primeni istraživanja korisničkog iskustva o mobilnim igrama u jugoistočnoj Evropi. Milovan je neko ko nas usmerava da bolje razumemo korisnike naših proizvoda i usluga, da jasno odredimo njihove potrebe i način kako naš proizvod rešava njihove probleme.
Svoje dugogodišnje iskustvo, rezimirao je u veoma aktuelnoj knjizi „Design Thinking“, u koautorstvu sa Markom Jevtićem.
Innovation as a pathway to winning
Na predavanju „Innovations as a Pathway to Winning“ istaknuti su ključni elementi modernog poslovnog okruženja koji ukazuju na neophodnost stalnog prilagođavanja i inovacija. U današnjem dinamičnom svetu, sposobnost brze reakcije na promene i kontinuirano unapređenje proizvoda i usluga postaje sve važnija za opstanak i uspeh kompanije. Inovativnost postaje ključni faktor za ostvarivanje konkurentne prednosti.
- Psihologija inovacija – šta stoji iza velikih ideja?
- Kako se uvode inovacije u velike sisteme poput kompanija?
- Kako AI menja svet u kojem živimo?
- Niko Slavnič
Niko Slavnič vizionarski lider prepoznatljiv po svojoj sposobnosti da pretvara ideje u stvarnost. Njegov put počeo je u jednoj zemlji, ali je brzo postao globalno prepoznat. Sa diplomom sa Harvarda i člankom u HBR-u iz 2022. godine, Niko je profesor na IEDC – Bled School of Management, gde predaje preduzetništvo, marketing i poslovnu komunikaciju. Pored toga, on je strastveni edukator i inovator, poznat po svojoj transformativnoj ulozi u poslovnim praksama širom sveta.
Konceptualno razmišljanje
Predavanje na temu konceptualnog razmišljanja objašnjava kako povezivanje apstraktnih i različitih ideja omogućava dublje razumevanje, stvaranje novih koncepata, i donošenje zaključaka na osnovu prethodnih odluka. Konceptualni mislioci lako shvataju kompleksne pojmove i povezuju ih radi generisanja inovativnih rešenja i unapređenja budućih rezultata. Učenje kako primeniti konceptualno razmišljanje može značajno poboljšati efikasnost i kreativnost u profesionalnom i ličnom životu.
- Konceptualno vs. Praktično razmišljanje
- Talenat vs. Veština u konceptualnom razmišljanju – Šta mogu da razvijem i koliko?
- Postavljanje i preispitivanje hipoteza teme / problema
- Root cause vs. Peripheral cause – analiza potreba i uzroka
- Efekat „Da li ste primetili gorilu?“ – fokusiranje na stvari koje su u drugoj perspektivi
- Prepoznavanje obrazaca i veza između elemenata teme / problema
- Prepreke za uspešno konceptualno razmišljanje
- Ideacija bez ograničenja – kako treba da izgleda „čist“ kreativni proces
- Dušan Basalo
Dušan Basalo je osnivač i izvršni direktor kompanije Talks and Folks. Dušan je bio član Upravnog odbora Srpske asocijacije menadžera u dva mandata (ukupno tokom šest godina), a takođe je i osnivač SAM Akademije kao i njihovog mentorskog programa.
Sa više od 18 godina iskustva kao trener i kouč, Dušan se sertifikovao u raznovrsnim metodologijama koje primenjuje u svom radu. Među njima su Persona Global metodologija (San Francisco), psihometrijski alati SHL (London), veštine koučinga (Erickson College Vancouver) i NLP trening (IN-NLP Hamburg).
Customer Experience and User Experience
Ovo predavanje učesnicima pruža priliku da razumeju šta zaista predstavlja User Experience, kako se dolazi do feedback-a klijenata i kako se selektuje i upotrebljavaju adekvatne povratne informacije. Predavanje daje sažet pristup istraživanju postojećeg korisničkog iskustva i kreiranju novih, boljih iskustava u skladu sa željama i potrebama korisnika.
- Šta zaista predstavlja User Experience?
- Kako se dolazi do feedback-a klijenata i meri korisničko iskustvo?
- Kako se selektuje adekvatan feedback?
- Kritičko analiziranje dobijenih inputa
- Kreiranje navika kod internih timova za promenu korisničkog iskustva na osnovu dobijenih inputa
- Fenomen „Ekstremnih korisnika“
- Matrica za selekciju prioritetnih inputa iz korisničkog iskustva
- Milovan Dekić
Milovan Dekić je bio prvi istraživač korisničkog iskustva u svetu posvećen masovnoj popularnoj fudbalskoj igri Top Eleven Manager. Jedan je od pionira u primeni istraživanja korisničkog iskustva o mobilnim igrama u jugoistočnoj Evropi. Milovan je neko ko nas usmerava da bolje razumemo korisnike naših proizvoda i usluga, da jasno odredimo njihove potrebe i način kako naš proizvod rešava njihove probleme.
Svoje dugogodišnje iskustvo, rezimirao je u veoma aktuelnoj knjizi „Design Thinking“, u koautorstvu sa Markom Jevtićem.
Testiranje biznis ideja
Predavanje upoznaje učesnike sa konceptom brzog razvoja od ideje do proizvoda (prototipa) sa elementima Lean pristupa. Tokom predavanja učesnici se upoznaju sa konceptima Lean Canvas, HMW model, Customer Journey Map, Profil kupca/korisnika.
- Kako razviti pravi/odgovarajući Mindset
- 6 Faktora u business inovacijama
- Put kojim ide kupac/korisnik –
- Customer Journey Map Lean Startup – Upotreba Lean Canvas/a u razvoju i validiranju ideja
- Šta mozemo naučiti od svog idealnog kupca?
- Profil Kupca Konkurencija – dobre i loše strane Problemi – Kako ih mi resavamo (HMW model)
- Problem-Rešenje-Izazov-Review krug
- Nikola Obradović
Nikola Obradović je osnivač Bridgewater Labs, IT kompanije koja kreira inovativna tehnološka rešenja. Njegovo iskustvo u vođenju i isporuci visokokvalitetnih proizvoda dovelo ga je do titule „Najbolji mladi menadžer u Srbiji“ za 2017. Posvećen je pružanju rešenja koja prevazilaze očekivanja klijenata, što vidi kao poziv, a ne samo posao. Njegova stručnost mu je omogućila učešće u višemilionskim projektima širom sveta, dok u slobodno vreme mentorira mlade preduzetnike kroz programe kao što su Google Launchpad Week i TechStars.
Rešavanje poslovnih problema kroz kreativan pristup
Cilj predavanja je motivacija učesnika da koriste svoju kreativnost kada rade na projektima i svakodnevnim izazovima unutar kompanije. Kako implementirati osnovne principe kreativnosti u sopstvenu (pojedinačnu i grupnu) rutinu? Kako razmišljati van okvira kada radimo na sopstvenim projektima uz pomoć Design Thinking metodologije?
- Kako pokrenuti inovativan način razmišljanja?
- Kako podstaći kreativan potencijal tima?
- Šta je “početnički um” i zašto je važan?
- Kako bolje razumeti vašeg korisnika?
- Kako odabrati prave korisničke probleme koje treba rešiti?
- Kako da saznate da li se vaša ideja sviđa korisnicima?
- Kako da unapredite vašu ideju kako bi bolje zadovoljila potrebe korisnika?
- Kako sa korisnicima testirati vašu ideju?
- Kako implementirati Design Thinking metodologiju u svom timu?
- Milovan Dekić
Milovan Dekić je bio prvi istraživač korisničkog iskustva u svetu posvećen masovnoj popularnoj fudbalskoj igri Top Eleven Manager. Jedan je od pionira u primeni istraživanja korisničkog iskustva o mobilnim igrama u jugoistočnoj Evropi. Milovan je neko ko nas usmerava da bolje razumemo korisnike naših proizvoda i usluga, da jasno odredimo njihove potrebe i način kako naš proizvod rešava njihove probleme.
Svoje dugogodišnje iskustvo, rezimirao je u veoma aktuelnoj knjizi „Design Thinking“, u koautorstvu sa Markom Jevtićem.
Kontaktirajte nas
Za autentičan i uspešan dogašaj koji se pamti!