Ono što vas je dovelo ovde, neće vas odvesti tamo
U ovom inspirativnom govoru, Maršal Goldsmit otkriva zašto veštine i navike koje su vas dovele do uspeha sada mogu biti prepreka vašem daljem napretku. Na osnovu svoje bestseler knjige „Ono što vas je dovelo ovde, neće vas odvesti tamo“, Goldsmit poziva lidere da preispitaju svoje ponašanje i prihvate promene kako bi ostvarili svoj pun potencijal. Kroz snažne uvide i praktične strategije, pokazaće vam kako da probijete barijere, unapredite svoje liderstvo i pređete na sledeći nivo uspeha. Ne propustite ovu transformativnu priliku da redefinišete svoj put ka uspehu!
- Zašto uspeh može biti prepreka napretku?
- 20 ključnih ponašanja koja ometaju lični i profesionalni rast
- Prevazilaženje sindroma „uvek u pravu“
- Kako dodavanje previše vrednosti može smanjiti angažovanost tima?
- Zašto je slušanje suštinski važna liderska veština?
- Kako iskreno preuzimanje odgovornosti gradi poverenje i poštovanje?
- Kako kontrola sopstvenih emocija vodi do boljeg liderstva?
- Praktični saveti za promenu destruktivnih obrazaca ponašanja
- Liderstvo sa svrhom
- Dr Maršal Goldsmit
Dr Maršal Goldsmit je član “Thinkers 50” Kuće slavnih i jedini dvostruki dobitnik nagrade “#1 Leadership Thinker in the World”. Više godina zaredom proglašavan je za svetskog “#1 Executive Coach-a” i jednog od deset najboljih poslovnih mislilaca. Među njegovim klijentima je preko 200 izvršnih direktora iz celog sveta, uključujući i 5 američkih „CEO of the Year“.
Njegova knjiga „What Got You Here Won’t Get You There“, proglašena je jednom od najboljih poslovnih knjiga ikada. Maršalova najnovija knjiga, i četvrti New York Times bestseler, je knjiga “The Earned Life”.
Dr Goldsmith je dobitnik brojnih priznanja, uključujući nagrade od BusinessWeek-a, Harvard Business Review-a, American Management Association-a, i drugih. Njegov rad je prikazan u dokumentarcu „The Earned Life“.
Svet ekstremne odgovornosti
Predavanje istražuje kako se stvara i održava visok nivo odgovornosti u organizaciji kroz primere profesija koje su sinonim za ovu oblast: kardiohirurga-transplantologa i kapetana putničkog aviona.
Oni će vas kroz lične i autentične primere povesti u svet ekstremne odgovornosti i pokazati kakav način razmišljanja je potreban da se u svim važnim momentima odgovori na izazove posla koji obavljate.
- Priprema kao ključ preuzimanja odgovornosti
- Odgovornost se deli, ali je uvek pokreće jedna osoba
- Procedure su tu da se poštuju i menjaju
- Svaka posledica ima svoj uzrok, a ne krivca
- Odgovornost ne voli popularne odluke
- Preuzimanje odgovornosti u kriznim situacijama
- Dr Miloš Matković
Miloš Matković je lekar specijalista kardiohirurgije, subspecijalista transplantologije, magistar i doktor medicinskih nauka i asistent na katedri hirurgije Mediciskog fakulteta u Beogradu.
Miloš godišnje izvede oko 100 operacija na otvorenom srcu, jednih od najkompleksnijih operacija u medicini.
- Kapetan Slavko Zečević
Slavko Zečević je kapetan na prekookeanskim letovima na avionu Airbus 330. Trenutno ima preko 9500 sati leta i sa pet različitih tipova avina. Tokom svoje karijere leteo je na četiri kontinenta i radio u četiri različite kompanije.
Winning Louder!
Kao što dirigent mora uskladiti različite instrumente i talente kako bi stvorio predivnu harmoniju, tako i lider mora uskladiti različite karaktere, iskustva i profesije unutar tima kako bi postigao zajednički cilj. Aleksandar Marković je iskusni dirigent sa bogatom karijerom koji će kroz dirigentske veštine istaći važnost precizne koordinacije i harmonije unutar tima. Ovo inspirativno predavanje nudi duboke uvide i praktične savete za uspešno vođenje timova i ostvarivanje održivih promena. Kroz analogiju sa dirigovanjem orkestrom, Marković će pokazati kako lideri mogu razviti veštine slušanja, empatije i komunikacije kako bi izgradili poverenje i saradnju u timu.
- Inspiracija i usmeravanje tima ka zajedničkom uspehu
- Važnost usklađivanja različitih talenata i karaktera unutar tima
- Taktike za izgradnju timske sinergije kroz liderstvo
- Zašto veliki izazovi produbljuju poverenje i poštovanje
- Važnost vrednosti kako tima tako i pojedinaca
- Aleksandar Marković
Maestro Aleksandar Marković, sa talentom, znanjem i intelektualnom radoznalošću, izgradio je blistavu karijeru u svetu dirigovanja. Nakon što je svoje obrazovanje usmerio ka inostranstvu pre više od dve decenije, njegov put vodio ga je od studija u Beču do pozicije šefa-dirigenta u Tirolskom državnom teatru i muzičkog direktora Filharmonije u Brnu. Danas je on najuspešniji srpski dirigent na međunarodnoj sceni, redovno gostujući kao dirigent u prestižnim evropskim i svetskim ansamblima.
Pobednički mentalitet
Predavanje o pobedničkom mentalitetu istražuje ključne principe i strategije koje podstiču samopouzdanje, odlučnost i izuzetne rezultate u svim životnim sferama – pa i na putu dolaska do zlatne olimpijske medalje. Pobednički mentalitet obuhvata sposobnost suočavanja sa izazovima, održavanja fokusa, i kontinuiranog unapređenja, što omogućava postizanje vrhunskih rezultata i ostvarenje najvećih ambicija.
- Kakav način razmišljanja, navike i uverenja su potrebni da se postane najbolji na svetu?
- Kako se nositi sa ekstremnim pritiskom i promenama?
- Koji principi iz vrhunskog sporta se mogu primeniti u biznisu?
- Roksanda Atanasov
Roksanda je najuspešniji karate trener na svetu. Šta više, jedini trener u svetu sporta koji je u jednoj takmičarskoj godini objedinio zlatnu olimpijsku, svetsku i evropsku medalju. Tokom devedesetih godina bila je među najboljim karatistkinjama sveta, a sada se posvećuje radu sa mladim talentima, prenoseći im pobednički mentalitet. Kao član karate kluba “Knjaz Miloš”, bila je trostruka klupska prvakinja Evrope i jednom prvakinja sveta, dok je kao reprezentativka osvajala brojne medalje. Kao trener Jovane Pejković, koja je osvojila zlatnu medalju za Srbiju na Olimpijadi u Tokiju, Roksanda je ostvarila svoj cilj da učestvuje na Olimpijadi.
Storytelling – Kako ispričati moćnu priču?
Ovo predavanje osmišljeno je kako bi vam pomoglo da otkrijete i razvijete svoju moć pričanja priča. Od davnina su priče bile neizostavan deo našeg iskustva i kroz njih smo prenosili znanje, očuvali tradicije i podelili emocije. Bez obzira da li ste vođa tima koji želi unaprediti veštine komunikacije, ili jednostavno želite oživeti vaše priče za lično zadovoljstvo, ovo predavanje će vam pružiti alate i tehnike koje vam mogu pomoći da postanete majstor storytellinga.
- Benefiti storytelling-a
- Ključni elementi uverljive priče
- Emocionalna inteligencija u pripovedanju
- Korišćenje klasične strukture priče
- Lične anegdote i iskustva
- Kreiranje zanimljivog uvoda
- Razvijanje jasnog narativnog luka
- Uloga humora u pripovedanju
- Vladimir Aleksić
Vladimir Aleksić, istaknuti srpski glumac, pisac i producent, deleći svoje dragoceno iskustvo, ostvaruje snažnu povezanost s publikom na raznim događajima.
Na javnim nastupima se oseća kao kod kuće, a publika ima utisak kao da ga oduvek poznaje.
Upravljanje promenama u doba digitalnog Darvinizma
U današnjem svetu diskontinuiteta i disrupcije, ključni izazov za svaku organizaciju je: „Kako obezbediti rast?“. Tradicionalne strategije gube na značaju, a inovacije su postale jedini odgovor na sve jaču konkurenciju. Iako 79% direktora smatra inovacije najvažnijim, 80% je nezadovoljno rezultatima. Većina organizacija fokusira se na efikasnost, dok se inovacije doživljavaju kao strani element. Da bi napredovali u digitalnom dobu, organizacije moraju promeniti način razmišljanja i ponašanja, prelazeći na umrežene modele koji promovišu autonomiju, izgradnju odnosa i eksperimentisanje. Neophodno je razviti kulturu u kojoj organizacija sama unapređuje svoje proizvode i procese pre nego što to uradi konkurencija. Ovo predavanje će inspirisati sve koji žele da bolje razumeju nova poslovna pravila i uspeju u digitalnoj eri.
- Evolucija strategija u digitalnom dobu
- Inovacija kao imperativ za rast
- Izazovi implementacije inovacija
- Diskontinuitet i disrupcija: Razumevanje novih pravila igre u digitalnom okruženju
- Efikasnost naspram inovacija
- Izgradnja odnosa u digitalnoj eri
- Kultura kontinuiranog unapređenja
- Uspeh u eri digitalnog Darvinizma
- Vladimir Vulić
Vladimir je nezavisni konsultant specijalizovan za digitalnu transformaciju, inovacije i digitalni marketing. Pomaže organizacijama da prevaziđu prepreke i iskoriste prilike koje donosi digitalno doba. Ima 12 godina iskustva kao predavač na predmetu „Strategijski menadžment“ na Ekonomskom fakultetu Univerziteta Crne Gore.
Innovations as a Pathway to Winning
Na predavanju „Innovations as a Pathway to Winning“ istaknuti su ključni elementi modernog poslovnog okruženja koji ukazuju na neophodnost stalnog prilagođavanja i inovacija. U današnjem dinamičnom svetu, sposobnost brze reakcije na promene i kontinuirano unapređenje proizvoda i usluga postaje sve važnija za opstanak i uspeh kompanije. Inovativnost postaje ključni faktor za ostvarivanje konkurentne prednosti.
- Psihologija inovacija – šta stoji iza velikih ideja?
- Kako se uvode inovacije u velike sisteme poput kompanija?
- Kako AI menja svet u kojem živimo?
- Niko Slavnič
Niko Slavnič vizionarski lider prepoznatljiv po svojoj sposobnosti da pretvara ideje u stvarnost. Njegov put počeo je u jednoj zemlji, ali je brzo postao globalno prepoznat. Sa diplomom sa Harvarda i člankom u HBR-u iz 2022. godine, Niko je profesor na IEDC – Bled School of Management, gde predaje preduzetništvo, marketing i poslovnu komunikaciju. Pored toga, on je strastveni edukator i inovator, poznat po svojoj transformativnoj ulozi u poslovnim praksama širom sveta.
Design Thinking – kako da stvarate proizvode i usluge koje ljudi žele?
Design Thinking je metodologija koja timove vodi kroz proces kreiranja idealnog modela proizvoda ili usluga. Bilo da je u pitanju fizički proizvod, aplikacija ili usluga, ovaj princip omogućavaju da inovacija u potpunosti odgovara željama korisnika. Veliki broj globalno uspešnih kompanija koriste ovu metodologiju prilagođenu njihovom biznisu. Design Thinking predavanje namenjeno je široj publici i predstavlja vid upoznavanja sa samom metodologijom i njenim osnovnim konceptima.
- Kako izgleda organizaciona kultura koja podržava inovacije?
- Kako poslovni tim razvija empatiju?
- Zašto je brainstorming važan i na šta treba obratiti pažnju?
- Na koje načine testirati da li ljudima treba vaš proizvod ili usluga?
- Kako iskoristiti rezultate testiranja za unapređenje proizvoda ili usluge?
- Kako implementirati Design Thinking metodologiju u svom timu?
- Milovan Dekić
Milovan Dekić je bio prvi istraživač korisničkog iskustva u svetu posvećen masovnoj popularnoj fudbalskoj igri Top Eleven Manager. Jedan je od pionira u primeni istraživanja korisničkog iskustva o mobilnim igrama u jugoistočnoj Evropi. Milovan je neko ko nas usmerava da bolje razumemo korisnike naših proizvoda i usluga, da jasno odredimo njihove potrebe i način kako naš proizvod rešava njihove probleme.
Svoje dugogodišnje iskustvo, rezimirao je u veoma aktuelnoj knjizi „Design Thinking“, u koautorstvu sa Markom Jevtićem.
Neki smo drugačiji, iako ne izgledamo tako
Kada vidite košarkaša kako hoda ulicom pored gimnastičarke fizičke razlike između njih su očigledne. Kada su razlike u tome kako nam funkcioniše mozak, spolja to nije vidljivo, a obično ono što ne vidimo i ne poznajemo ni ne razumemo. Izuzetne kompanije se trude da prave multidisciplinarne i multikulturalne timove, jer razlike koje učesnici donose u tim predstavljaju prednosti, a ne mane. Ipak, u konzervativnim sredinama, postoji veliki strah od nepoznatog. Stoga, hajde da se upoznamo.
- Kako vi računate 38 + 85?
- Koje su vidljive razlike između nas
- Koje su razlike koje ne vidimo
- Kako da se međusobno razumemo?
- Kako da posao prilagodimo osobi
- Okruženje i društvo u kome je svima bolje
- Ivan Minić
Već dvadeset godina se klacka između tehnologije, marketinga i preduzetništva. Savetovao je najveće globalne brendove kada je digitalni nastup na lokalnom tržištu u pitanju. Danas i dalje savetuje neke globalne, ali i mnoge lokalne kompanije – kako male, tako i velike.
Prethodnih nekoliko godina radio je i kao konsultant, edukator i ekspert na brojnim EU projektima i sarađivao sa USAID, UNDP, Thomson fondacijom, OSCE, Unicefom i drugim donatorima.
Razvoj fleksibilnosti
Za sve one koji žele da opstanu na tržištu, fleksibilnost je jedna od krucijalnih stvari za uspeh. Ukoliko ste fleksibilni i otvoreni u poslovanju, postoji velika mogućnost da će se pred vama stvarati prilike i šanse koje se u suprotnom slučaju ne bi desile. Nebojša Mandić je sjajan primer osobe koja iskazuje fleksibilnost u svakom smislu te reči – kao lider, CEO, vrhunski ekspert za logistiku i kao čovek. Način na koji se prilagođavao promenama i izazovima u njegovoj industriji tokom poslednjih 30 godina, podseća na vožnju slaloma kroz uske kapije biznisa. U predavanju pod nazivom “Razvoj fleksibilnosti” on deli svoja iskustva, izazove i daje praktične savete koje svakog mogu da inspirišu i pokrenu na akciju.
Fleksibilnost – crta ličnosti ili veština?
Liderstvo i prilagođavanje neprestanim promenama (S ciklusi)
Helikopterski pogled i osnaživanje kroz delegiranje i deljenje zadataka
Tim – poverenje i međusobno poštovanje
Lider kao „palac“ tima
Koeficijent adaptabilnosti
Cilj, profesionalni put i uloga svakog pojedinca
Etika, integritet i transparentnost – role model
Važnost horizontalne komunikacije između prodaje / marketinga, proizvodnje i logistike (overselling / overpromissing, front line personnel nije upoznat sa prodajnim aktivnostima, akcijama i sl.)
Ključne poruke predavanja koje utiču na razvoj fleksibilnosti su: postavljanje ciljeva, merenje napretka na putu do cilja, moderno vođenje organizacije / timova, preuzimanje odgovornosti, izlaženje iz domena standardnog posla zarad napretka, povezivanje primanja i beneficije zaposlenih sa ostvarenjem ciljeva, proslavljanje uspeha.
- Nebojša Mandić
Nebojša Mandić je ekspert za krizni menadžment, čije su izuzetne liderske veštine bile prepoznate još tokom najteže ekonomske krize i druge najviše inflacije na svetu kroz koju je prošao naš region 90-ih godina.
From storytelling to storyliving
Koncept modernih događaja i povezivanja pojedinca sa brednom, idejom ili kulturnom će učesnicima dodatno biti približen kroz nekoliko praktičnih primera svetski poznatih brendova.
- Zašto svaki brend danas teži da postane “experience” brend?
- Odakle se crpi inspiracija i kako dolazi do ideja koje će biti sprovedene u zavodljivu priču?
- Kako kreirati iskustvo koje se na nesvakidašnji način povezuje sa brendom i razlikuje od svega što se do tada moglo videti ili doživeti?
- Da li je kreiranje doživljaja koji pokreću na akciju i stvaraju emocionalnu vezu kompanije sa ciljanom javnošću i potrošača sa brendom, efikasna marketinška strategija podržana dobrom idejom, umetnost spektakla ili nešto više od toga–experience design?
- Miro Antić – vodeći ekspert u oblasti Experience Design-a
Kontaktirajte nas
Za autentičan i uspešan događaj koji se pamti!