Customer Experience and User Experience
Ovo predavanje učesnicima pruža priliku da razumeju šta zaista predstavlja User Experience, kako se dolazi do feedback-a klijenata i kako se selektuje i upotrebljavaju adekvatne povratne informacije. Predavanje daje sažet pristup istraživanju postojećeg korisničkog iskustva i kreiranju novih, boljih iskustava u skladu sa željama i potrebama korisnika.
- Šta zaista predstavlja User Experience?
- Kako se dolazi do feedback-a klijenata i meri korisničko iskustvo?
- Kako se selektuje adekvatan feedback?
- Kritičko analiziranje dobijenih inputa
- Kreiranje navika kod internih timova za promenu korisničkog iskustva na osnovu dobijenih inputa
- Fenomen „Ekstremnih korisnika“
- Matrica za selekciju prioritetnih inputa iz korisničkog iskustva
- Milovan Dekić
Milovan Dekić je bio prvi istraživač korisničkog iskustva u svetu posvećen masovnoj popularnoj fudbalskoj igri Top Eleven Manager. Jedan je od pionira u primeni istraživanja korisničkog iskustva o mobilnim igrama u jugoistočnoj Evropi. Milovan je neko ko nas usmerava da bolje razumemo korisnike naših proizvoda i usluga, da jasno odredimo njihove potrebe i način kako naš proizvod rešava njihove probleme.
Svoje dugogodišnje iskustvo, rezimirao je u veoma aktuelnoj knjizi „Design Thinking“, u koautorstvu sa Markom Jevtićem.
Added Value Approach-a (AVA) u Prodaju i Marketing
Uvođenje Added Value Approach-a (AVA) predstavlja ključan korak za unapređenje prodajnih i marketing strategija u kompanijama. Na predavanju ćemo istražiti kako članovi prodajnog i marketing tima mogu prepoznati i istaknuti dodatnu vrednost proizvoda i usluga, umesto da se fokusiraju samo na njihove osnovne karakteristike. S obzirom na dinamičnost tržišta, povećanu konkurenciju i promene u potražnji, važno je da prodajni procesi budu u skladu sa novim trendovima i potrebama kupaca.
Promena fokusa sa prodaje proizvoda na prodaju vrednosti
Inspiracija za promenu prodajnog pristupa
Struktura procesa promene
- Dušan Basalo
Dušan Basalo je osnivač i izvršni direktor kompanije Talks and Folks. Dušan je bio član Upravnog odbora Srpske asocijacije menadžera u dva mandata (ukupno tokom šest godina), a takođe je i osnivač SAM Akademije kao i njihovog mentorskog programa.
Sa više od 18 godina iskustva kao trener i kouč, Dušan se sertifikovao u raznovrsnim metodologijama koje primenjuje u svom radu. Među njima su Persona Global metodologija (San Francisco), psihometrijski alati SHL (London), veštine koučinga (Erickson College Vancouver) i NLP trening (IN-NLP Hamburg).
Kontaktirajte nas
Za autentičan i uspešan dogašaj koji se pamti!